طبیعت گردی

تور طبیعت گردی فقط با تورگردش

طبیعت گردی

تور طبیعت گردی فقط با تورگردش

تماشای مناطق بکر ایران با تور ایرانگردی

تور ایرانگردی

طبیعت بکر ایران

نمایی بی نظیر از طبیعت بکر ایران

تور ایرانگردی در میان سایر کشورها با توجه به وسعت تنوع آب و هوایی از پتانسیل بالایی برایایرانگردی برخوردار است. سفر در فرهنگ لغت به معنای بیرون آمدن از شهر خود و به محل دیگر رفتن است و هم چنین به معنای قطع مسافت و راهی که از مکانی به مکانی دور طی می کند آمده است. تور مفهومی است برای برگزاری سفر توسط یک گروه ارائه دهنده سرویس های گردشگری به کار می رود. ایرانگردی سفری هدفمند است. در این گونه سفرها مکان های تاریخی و طبیعت بکر نواحی مختلف ایران به همراه اقامت در هتل های بی نظیر ایران در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

در تور ایرانگردی، گردشگران با ویژگی های جغرافیایی ایران اعم از طبیعی، انسانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و هم چنین تاثیر این ویژگی ها درپایان سفر آشنایی پیدا می کنند. راهنما به نوعی دانشنامه مقصد سفر محسوب می گردد و به این معناست که باید با جزئیات و عوامل جغرافیایی و ویژگی های اجتماعی و فرهنگی مقصد آشنایی کامل را داشته باشد. ایران به کشور هزار رنگ و چهار فصل شهرت پیدا کرده است که هر گوشه اش سخن و رازی نگفته دارد. ایران دارای زیبایی های بی نظیر است که می توان از کویر و زیبایی هایش، سواحل خزر و خلیج همیشه فارس، جنگل های سرسبز و انبوه شمال، بناهای تاریخی در جای جای ایران که از روزهای گذشته و داستان های کهن سخن به میان آورد. از تورهای طبیعت گردی در خلیج فارس می توان به تور طبیعت گردی جزیره قشم و از تورهای مهیج مناطق کویری می توان به تور طبیعت گردی کرمان و کلوت اشاره کرد.

 سواحل جزیره قشم در ایران

نمایی زیبا از سواحل جزیره قشم در ایران

طبیعت کرمان و کلوت در ایران

نمایی بی نظیر از طبیعت کرمان و کلوت در ایران

طبیعت کرمان و کلوت در ایران

نمایی دیگر از طبیعت کرمان و کلوت در ایران

ما به عنوان یک فرد ایرانی و فردی که در این سرزمین ساکن هستیم سفر و بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی از جذابیت های ویژه ای برخوردار است شاید خیلی برایمان اتفاق تازه ای نباشد ولی زمانی که یک گردشگر خارجی با فرهنگ متفاوت برای تماشای زیبایی های طبیعت به ایران سفر می کنند اتفاق تازه ای در راه است زیرا تبلیغات و فضاسازی های سوء علیه ایران رنگی دیگر به خود می گیرد. گردشگران خارجی هیچ ذهنیتی از ایران ندارد و قصد سفر به ایران را دارد به آنان می گویند که ایران امن نیست و مردمانی نامهربان دارد و نباید به این کشور سفر کرد. بعضی افراد تحت تاثیر این سخنان قرار می گیرند ولی بعضی دیگر می خواهند واقعیت ها را از نزدیک تجربه کنند. مردم نواحی مختلف ایران بسیار مهمان نواز و مهربان و خون گرم هستند زمانی که گردشگران خارجی به ایران سفر می کنند و با آداب و رسوم ایرانی ها آشنا می شوند خاطره ای به یادماندنی از ایرانگردی در ذهنشان باقی می ماند. سفر گردشگران خارجی به ایران سبب رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در ایران می شود. توریست ها می توانند برای استفاده بهینه از زمان خود و تماشای طبیعت بکر نواحی مختلف ایران با تور گردش همراه شوند. از این رو تور گردش شما را باتور طبیعت گردی کلاردشت آشنا می کند.

دهکده مازیچال کلاردشت در ایران

نمایی زیبا از دهکده مازیچال کلاردشت در ایران

 آبشار آکاپل کلاردشت در ایران

نمایی بی نظیر از آبشار آکاپل کلاردشت در ایران

منبع: tourgardesh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.