طبیعت گردی

تور طبیعت گردی فقط با تورگردش

طبیعت گردی

تور طبیعت گردی فقط با تورگردش

معرفی کوه های آلاداغ لار در تبریز + تصاویر

 نقاشی طبیعت در کوه های آلاداغ لار

کوه های آلاداغ لار

نمایی زیبا از کوه های آلاداغ لار آذربایجان شرقی

دیدن کوهایی رنگی هر گردشگری به وجه می آورد و شاهد قدرت الهی است. کوه های آلاداغ لار نمایش نقاشی طبیعت بر روی کوه های استان آذربایجان شرقی به شمار می آید. کوه های آلاداغ لار در فاصله ۲۵ کیلومتری شمال شرقی تبریز واقع شده است. آلاداغ لار نام محل کوه ها و تپه های رنگی است که در بخش هایی از استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است. کوه های رنگی آلاداغ لار از نزدیکی شهرستان میانه آغاز شده و تا مسیر بین اهر به تبریز ادامه دارد. این کوه ها رنگی از مناظر بکر این سرزمین است حتی طبیعت گران از این کوها به عنوان عجایب طبیعت یاد نموده اند.

کوه های آلاداغ لار

نمایی از رنگین کمان بر روی کوه های آلاداغ لار

رنگ هایی از جمله قرمز، زرد، سفید و نارنجی چشمان هر گردشگری را محو تماشای خود می کند. این کوه ها قدمتی برابر با ۱۵ میلیون سال دارد و یکی از شاهکارهای طبیعت به شمار می آید. زمین شناسان بر این باورند که وجود حوضچه های غنی از رسوبات آهنی در طول زمان کوه زایی و بالا آمدگی کوه ها و تغییر املاح و تثبیت آن ها در رنگ رسوبات سبب گشته است تا هر گوشه از این کوه به رنگی دیده شود.

خانه های روستایی

نمایی زیبا از خانه های رنگی در دامنه کوه های آلاداغ لار

در دامنه های این کوه ها روستاهایی مشاهده می شود که به صورت رنگی هستند علت رنگی بودن این خانه های روستایی به دلیل رنگ خاک هایی است که در ساخت این خانه های استفاده شده است. وجود رنگ مسی و زرد بر روی این تپه ها در کنار نور مناسب در هوای گرم سوژه نابی برای عکاسی در طبیعت به شمار می آید. گردشگران علاقمند به عجایب طبیعت می توانند با تور طبیعت گردی تبریز از این شاهکار طبیعت بازدید نمایند.

کوه های آلاداغ لار

نمایی بی نظیر از پوشش گیاهی کوه های آلاداغ لار

گردشگران هنگام تماشای این کوه های تصور می کنند که حریری رنگی بر روی این تپه ها پهن نموده اند و همچنین گردشگران شاهد دل بازی و اندوخته های طبیعت را در چشمانشان به نمایش می گذارد. گاهی اوقات آب راهه های باریکی بر روی این کوه ها جریان می یابند که نمایی بی نظیر از آب و خاک های رنگی این کوه در پیش روی شما قرار می دهد. بسیاری از گردشگران و طبیعت گران از وجود چنین طبیعت زیبا و دیدنی آگاهی چندانی ندارند.

کوه های آلاداغ لار

نمایی بی نظیر از کوه های رنگی آلاداغ لار

کوه های آلاداغ لار

ویوی رنگین کمان بر روی کوه های آلاداغ لار

کوه های آلاداغ لار

ویوی دیگر از حریر رنگی بر کوه های آلاداغ لار

منبع: tourgardesh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.